FAQ - często zadawane pytania


Jeżeli taka sytuacja się zdrarzy, napiszemy do Ciebie i zaproponujemy wybór jednego z 4 przygotowanych przez nas rozwiązań:

  • 1. Kupon x1.8 - Wystawiamy kupon na 1.8 wartości brakujących elementów, tj. przy brakach o wartości 10zł - kupon na 18zł.
    Jeżeli już masz u nas kupon, zwiększymy jego wartość.
  • 2. Zwrot pieniędzy - Zwracamy równowartość brakujących elementów (w przypadku płatności dokonanej przez PayPal, do zwracanej kwoty zostanie doliczone 6%).
  • 3. Zamiana - Wybierasz inne dowolne elementy ze sklepu o zbliżonej warości.
  • 4. Wysyłka kompletnego zamówienia* - Zamawiamy brakujące elementy i wysyłamy kompletne zamówienie jak tylko do nas dotrą. Zwykle zajmuje to 2-3 dni, niemniej jest to zależne od podmiotu zewnętrzengo, więc ten czas może się wydłużyć.
    *to rozwiązanie nie zawsze jest możliwe, ale jeżeli będzie taka możliwość, to ją zaproponujemy
  • Przepraszamy, bardzo nam przykro. Proszę przesłać nam wiadomość z opisem brakujących elementów. Będziemy wdzięczni za używanie id elementów

    10x Blue Slope 30 1 x 1 x 2/3
    10x Blue 54200 (ta opcja jest dla nas najczytelniejsza)
    10x Blue Slope 30 1 x 1 x 2/3 (54200)

    Oferujemy 4 rozwiązania problemu niekompletnego zamówienia. Prześlij nazwę wybranej opcji oraz numery id i kolory brakujących elementów.

  • 1. Kupon x1.8 - Wystawiamy kupon na 1.8 wartości brakujących elementów, tj. przy brakach o wartości 10zł - kupon na 18zł (ważny przez rok). Jeżeli już masz u nas kupon, sumujemy obie wartości.
  • 2. Zwrot pieniędzy - Zwracamy równowartość brakujących elementów (w przypadku płatności dokonanej przez PayPal, do zwracanej kwoty zostanie doliczone 6% - zwrot prowizji).
  • 3. Dosłanie - Dosyłamy brakujące elementy pocztą. W przypadku większych elementów - paczkomatem.
  • 4. Nowe zamówienie - Złóż nowe zamówienie w ciągu tygodnia. Dołożymy do niego brakujące elementy. Wysyłka będzie darmowa (przy wyborze metody wysyłki, wybierz "Ręczne podsumowanie" i zostaw nam wiadomość).
    Uwaga! Jeżeli nie wybierzesz "Ręcznego posumowania" i opłacisz przesyłkę nie otrzymasz zwrotu pieniędzy.
  • Jeżeli elementy nie są oznaczone jako gratis, to zapewne nasza pomyłka przy liczeniu. Elementy zostają u Ciebie, ale będziemy wdzięczni, jeżeli dasz nam znać czego dostałeś więcej. Zaktualizujemy ilość w magazynie, a w przyszłosci nie będziemy mieli nieprzyjemności ze zgłaszaniem innemu klientowi o brakujących elementach w zamówieniu.

    W tej sytuacji zalecamy cierpliwość, ponieważ zdarzyło się już, że list krajowy dotarł do klienta po nieco ponad 2 tygodniach od wysyłki.
    Jeżeli zamówienie nie dotrze, niestety nic nie można z tym faktem zrobić - odsyłamy do regulaminu sklepu, a dokładniej §4.3

    LEGO produkuje elementy, które nieznacznie różnią się odcieniem, mimo że zdefiniowany kolor ma jedną nazwę.

    Nie, nie ma takiej możliwości.

    Nie, nie ma takiej możliwości.

    Najpewniej zamówienie opiewa na kwotę mniejszą niż 15 zł, lub średnia wartość lotu wynosi mniej niż 1 zł.

    Nie, nie ma takiej możliwości.